Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Lördag- Mariefred!

Av Veronica - 22 juli 2012 16:12

Igår drog vi ju till Mariefred på morgonen med Syster & barnen. Va där hela dan och hade det trevligt, firade Wenche lite och gav presenter, hon fick en Tunika, leggings & 2 nagellack av barnen ;) Va även nere på riddarspelen en stund och sen va det bara en massa fika, god mat och lek på tomten. På eftermiddagen kom även Madde, Emil & Thea dit och även Kim & Jörgen, hade en väldigt trevlig dag dock va vi hemma lite för sent, typ vid 21.00 så barnen var väldigt trötta efter dagen men de somnade fort ;)


 


Sorry att bloggen är lite tråkig just nu, brukar ju lägga upp en massa bilder min det är nå fel på min kamera IGEN så blir bara några fjuttiga & dåliga mobilbilder denna vecka :( Btw min Iphone som jag beställde för 2½ månd sen som aldrig dyker upp ska tydligen komma i veckan, får väl se hur det blir med den saken. Jävla skit 3!


Hur som helst, hade en mycket trevlig lördag med trevligt sällskap iaf ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 13 oktober 2012 23:37

Nä men vet nu vad? Nu stänger jag bloggen för jag orkar inte hålla på längre. Trodde aldrig jag skulle orka ha bloggen så länge som jag haft, 8 månader är det nu och jag ledsnade egentligen för länge sen. Finns viktigare saker att lägga energi på! Ve...

Av Veronica - 13 oktober 2012 17:27

Gick ner till marknaden 29 lver 9 imorse så gled vi runt där i några timmar, träffade söta Sara, Christoffer och barnen så vi hängde med dom ett tag och shoppa och åkte karuseller :) sen gick vi till mälaren och beställde pizza och tog med hem till s...

Av Veronica - 12 oktober 2012 14:12

härligt!! Vendela är ju ledig på fredagar och idag va även mina killar hemma, Liam för han inte sovit nått inatt pga växtvärk och alex för att han blrjar va pappaledig nu varje fredag fram till jul :) Imorse drog jag & barnen till angelica en snab...

Av Veronica - 11 oktober 2012 17:18

Vilken god pizza jag gjorde, som vanligt är man gryyym ;) Liam ville äta hos Elliot så han är dör och äter men vet att han kommer ångra sig sen så gjorde en extra matlåda till ikväll åt honom ;) han vill alltid äta middag två gånger varje kväll så sp...

Av Veronica - 11 oktober 2012 16:43

Denna vecka slut! Haft en bra dag, städat, varit en snabbsväng på stan och handlat lite nödvöndigheter hem, ätit lunch hos Naomi och sen gick jag och Therese och hämta alla våra små troll ...

Presentation


This is me!! Veronica, 24 år, bor i Strängnäs. Mamma till världens finaste Liam 7 år & världens finaste Vendela 1 år! Dom är mitt allt, det är dom som får mig att av klara allt, utan mina små mirakel vore jag ingenting! Dom är mitt liv!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards